20.03.2018/13:18

Carrefour dynamicznie rozwija koncept Marketplace

Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. Francuski operator zaprasza nowych dostawców do wejścia w projekt i wspólny rozwój oferty platformy handlowej Carrefoura.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Tomasz 21.03.2018

    Rakieta!! " możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, nawet w przeciągu jednego tygodnia" - to mam wrażenie lata świetlne odległości niż standard rynkowy

  • Kaszuba 20.03.2018

    Oni się Bawią w Internet a ludzie na sklepach czekają jak na zbawienie na podwyżki.
    Związki to kpina w Carrefour ludzie po 12-15 latach w firmie zarabiają po 1650 zł na ręke
    Panowie Prezesi dziękujemy za 20 lat Carrefour w Polsce - za biedę pracowników i za Wasze Porcelanowe Dziękuje + podatek. Pokazujecie Światu jacy jesteście super a nie potraficie zadbać o swoich ludzi ich bezpieczeństwo pracy jak ich wynagrodzenie. Panie Ronanie Martin niech Pan zadba o swoich ludzi ich wizerunek i morale na sklepach a nie pokazuje Pan fikcje

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.