28.11.2020/11:15

Carrefour organizuje we Francji interaktywne sesje zakupowe na żywo

Carrefour zwiększa swoje cyfrowe zaangażowanie w święta, organizując interaktywne sesje zakupowe na żywo na specjalnej platformie zakupowej zintegrowanej ze stroną internetową Carrefour.fr.

We współpracy z Quidol, interaktywną platformą do transmisji na żywo, Carrefour poprowadzi trzy oddzielne sesje zakupowe na żywo (livestream shopping), które rozpoczną się dzisiaj - 27 listopada, a dwie kolejne sesje - 2 i 5 grudnia. W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie transmisje na żywo skupią się na kategorii zabawki i będą zawierać pokazy, promocje i interakcje w czasie rzeczywistym między konsumentami a gospodarzami.

Transmisje na żywo szybko stają się kluczową taktyką zaangażowania online, symulując interakcje podobne do doświadczeń w sklepie. Chińskie rynki, w tym Alibaba i JD.com, wiodą prym dzięki swoim wyrafinowanym platformom transmisji na żywo, które są teraz głównym elementem corocznych świątecznych zakupów. Tylko w tym roku chiński rynek transmisji na żywo ma osiągnąć 136 miliardów dolarów. Podczas gdy zachodni detaliści wolniej przyjmują tę strategię, przejście do handlu elektronicznego w tym roku spowodowało zaawansowane inicjatywy, takie jak w przypadku Amazona, Walmartu, a teraz Carrefoura.

Sprzedawcy będą wykorzystywać tegoroczne święta do odkrywania nowych taktyk cyfrowego zaangażowania, a udane inicjatywy mogą przełożyć się na bardziej trwałe strategie zaangażowania kupujących. Marki powinny zidentyfikować odpowiednie możliwości partnerstwa w interaktywnych promocjach i programach, takich jak transmisje na żywo, aby zdobyć wcześniej wiedzę, którą mogą wykorzystać w przyszłym roku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także