13.09.2017/15:11

Carrefour otwiera siódmy hipermarket w Warszawie. Sklep oferuje nowe koncepty handlowe

Carrefour Polska kontynuuje strategię budowania własnego ekosystemu sklepów. Składa się on z uzupełniających się formatów placówek stacjonarnych oraz z różnych form sprzedaży cyfrowej, tak aby zapewnić klientom pełną swobodę wyboru sposobu dokonywania zakupów. Nowy hipermarket w Warszawie jest częścią tej strategii i tworzonego ekosystemu.

Siódmy sklep wielkoformatowy Carrefour w Warszawie powstał w Galerii Północnej, która jest pierwszym obiektem w stolicy zaprojektowanym z troską o środowisko – co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design). W związku z orientacją budynku na oszczędność zasobów i pozytywny wpływ na zdrowie mieszkańców również hipermarket Carrefour Polska został przygotowany w spójności z tą wizją. Sklep wykorzystuje energooszczędne oświetlenie LED oraz system chłodniczy oparty na Co2.

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.