Carrefour otwiera siódmy hipermarket w Warszawie. Sklep oferuje nowe koncepty handlowe
Carrefour Polska kontynuuje strategię budowania własnego ekosystemu sklepów. Składa się on z uzupełniających się formatów placówek stacjonarnych oraz z różnych form sprzedaży cyfrowej, tak aby zapewnić klientom pełną swobodę wyboru sposobu dokonywania zakupów. Nowy hipermarket w Warszawie jest częścią tej strategii i tworzonego ekosystemu.
Siódmy sklep wielkoformatowy Carrefour w Warszawie powstał w Galerii Północnej, która jest pierwszym obiektem w stolicy zaprojektowanym z troską o środowisko – co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design). W związku z orientacją budynku na oszczędność zasobów i pozytywny wpływ na zdrowie mieszkańców również hipermarket Carrefour Polska został przygotowany w spójności z tą wizją. Sklep wykorzystuje energooszczędne oświetlenie LED oraz system chłodniczy oparty na Co2.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
16