11.09.2018/12:22

Carrefour Polska ruszył z akcją Act for Food. Firma obniża ceny 1500 produktów ze Zdrowej półki

Act for Food w Polsce

Act For Food w Polsce to komunikacja 6 działań, które zostały zrealizowane przez firmę w ramach strategii transformacji żywieniowej. Są to:

  • Zdrowa Półka – produkty dietetyczne i dla diabetyków, żywność bogata w składniki odżywcze, bio, bez laktozy i glutenu z gwarancją najniższej ceny. Już teraz dostępnych jest 1500 takich produktów.
  • Carrefour BIO w lepszej cenie – w ramach demokratyzacji produktów ekologicznych, sieć oferuje 10 procent rabatu w aplikacji Mój Carrefour oraz na zakupy internetowe na 70 produktów z asortymentu Carrefour BIO.
  • Wegański wybór – 167 produktów spożywczych oraz 63 kosmetyki na bazie składników pochodzenia roślinnego, dostępnych dla wegan w Carrefour.
  • Kontrakty farmerskie – specjalne roczne umowy z polskimi dostawcami: świeże warzywa i owoce z lokalnych upraw produkowane dla sklepów Carrefour.
  • Koniec z klatką - wycofanie ze sprzedaży w Carrefour Polska wszystkich jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.
  • Jakość z Natury Carrefour – produkty kontrolowane na każdym etapie produkcji, bez GMO, dostępne na wyłączność w sklepach Carrefour.

- Rozpoczynamy kampanię Act For Food, by zmieniać postawy zarówno klientów, uświadamiając ich, jak mogą się lepiej odżywiać, jak również producentów, motywując ich do dostarczania na rynek lepszych produktów. Wszyscy odgrywamy znaczącą rolę w przemianie żywieniowej. Producenci, przedstawiciele przemysłu, pracownicy, samorządy, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe i konsumenci - wszyscy mamy możliwość podejmowania działań, aby coś zmienić. Dlatego pracujemy nad wzmocnieniem partnerstwa między naszymi pracownikami, start-upami, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi, aby zjednoczyć siły w obliczu zmian. Z tego również powodu angażujemy się w pomoc polskim rolnikom, oferując wsparcie dla rozwoju gospodarstw ekologicznych. Dzięki temu możemy spowodować prawdziwą transformację żywieniową nie tylko na półkach Carrefour, ale na talerzach wszystkich Polaków – powiedział Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska.

I dodaje: - Przemiana żywieniowa nie może się jednak odbyć bez klienta. Dlatego Carrefour będzie podejmował działania mające na celu edukację w zakresie sezonowości, podniesienia świadomości w kwestii konieczności zmniejszania ilości odpadów i marnotrawienia żywności – dodaje Christophe Rabatel.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Rozbawiony millennials 11.09.2018

    Jakie obniżki w Polsce? O 1 grosz? :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.