24.01.2020/10:08

Carrefour Polska z bardzo mocnym wzrostem sprzedaży. Polski odział sieci z najlepszym wynikiem wśród europejskich rynków Grupy

Carrefour zanotował w IV kwartale 2019 r. wzrost sprzedaży LfL o 3,1 proc. W tym okresie spółki z grupy francuskiego detalisty wypracowały obrót w wysokości ponad 21 mld euro. Wzrost ten jest szczególnie zauważalny w Brazylii, Argentynie, Polsce, Rumunii i na Tajwanie, w krajach, w których odnotowano wyraźne przyspieszenie wzrostu LfL.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • uciskany przez fiskusa 25.01.2020

    a ile to Carrefour zapłacił podatku CIT, jeżeli tak dobrze mu idzie w naszym kraju?

  • nabu 24.01.2020

    rozumiem, że to idzie przez Carrefour PL całość biznesu razem z ich sprzedażą BTB (sprzedaż do drobnego hurtu)? czy tylko detal? wypchnąć trochę wózków piwa wódki i napojów w świat to nie problem a wygenerować sprzedaż na sklepach to wyzwanie

  • malgoniu 24.01.2020

    Witam, mam komentarz do zdania: "Najlepiej spółka radziła sobie w Polsce. W naszym kraju sprzedaż brutto wyniosła 638 mln zł (+4,7 proc. LfL)" - sprzedaż brutto wyniosła tylko 638 mln ? czy wzrosła o 638 mln? bo kwota obrotu jest za mała jak na "odział" Polski
    ps właśnie powinno być oddział....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.