27.10.2016/15:25

Carrefour pracuje nad personalizacją aplikacji Mój Carrefour

W dwa miesiące po udostępnieniu nowej wersji aplikacji mobilnej Mój Carrefour została ona pobrana już prawie 400 000 razy. W ciągu pierwszego miesiąca liczba dotychczasowych pobrań uległa podwojeniu.

W dniu premiery Mój Carrefour zajął pierwsze Miejsce wśród najchętniej ściąganych aplikacji z App Store i drugie wśród najpopularniejszych programów w Google Play.

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour cieszy się dużą popularnością wśród klientów, co najlepiej świadczy o zapotrzebowaniu na mobilny program lojalnościowy nowej generacji – powiedziała Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.

– Planujemy stałą pracę nad rozwojem tej aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy. Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour - dodaje Katarzyna Orlińska.

Analiza potrzeb klientów pozwoliła wprowadzić  oczekiwane przez użytkowników nowe funkcje. Nowe rozwiązania zapewniają szybkość, intuicyjność i wygodę korzystania. Podstawową funkcją nowej wersji aplikacji jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour.

Do aplikacji Mój Carrefour można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracownika) i korzystać z jej benefitów. Jest to pierwszy program lojalnościowy z mobilnymi kuponami stworzony w dużej sieci handlowej w Polsce.

Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie z systemem Android lub iOS klient może zarejestrować się za pomocą swojego adresu e-mail i dodać kartę Rodzinka. Jeśli użytkownik nie posiada plastikowej karty, system automatycznie generuje dla niego kartę wirtualną.  Następnie, po aktywowaniu kuponów zniżkowych w aplikacji, wystarczy pokazać kasjerowi swoją kartę w telefonie podczas płatności. Po zeskanowaniu karty przez kasjera kwota rachunku zostanie obniżona o wartość rabatów.

Oprócz cieszącego się ogromnym zainteresowaniem programu lojalnościowego, w nowej odsłonie aplikacji Klient znajdzie czytelne gazetki promocyjne, lokalizator sklepów oraz informacje o aktualnych promocjach i konkursach. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.