23.01.2019/00:18

Carrefour radzi sobie ze skutkami zakazu handlu w niedziele. W Polsce IV kw. na plusie

Sprzedaż sieci Carrefour w Polsce w IV kw. 2018 r. wyniosła 615 mln euro, co oznacza wzrost o 0,5 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Jednocześnie po stałym kursie wymiany wzrost wyniósł już 2,2 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • carrefour chyba zmierza w tym kierunku jak tesco 23.01.2019

    Carrefour PL jest za drogi - przede wszystkim wszelkie te mniejsze ich sklepy... Konkurencja jak dyskont Lidl radzi sobie bardzo dobrze, nawet Auchan jest lepszy niż Carrefour gdyż jest tańszy i radzi sobie zapewne lepiej niż niestety Carrefour. Mieszkam w dużym mieście gdzie jest też duży Carrefour, w innych miejscu średni i kilka małych sklepów Carrefour - małe sklepy lub ten średni wielkością Carrefour to masakra, drogo tak samo jak w Żabce. Sklepy brzydkie lub zmienione już na nowe lepsze - ale ceny za wysokie, ludzi też tam dużo nigdy nie widać w ich sklepach, niektóre mają złą i negatywną opinie gdyż były tak paskudne, brudne, jeszcze wyższe ceny niż u konkurencji - więc ludzie wybierają Lidla, Aldi lub Auchan... Zarazem Carrefour się zmienia ale chyba chcąc nie chcąc zmierzają u nas też w kierunku upadku jak Tesco niestety gdyż przegrywają z konkurencją i też niestety z drogą również i śmieciową Biedronką która jest najgorszą siecią sklepów w naszym kraju...

  • Neeeextt 23.01.2019

    Carrefour PL powoli ale nieubłaganie zmierza tam gdzie Tesco PL. Nie ma nad czym rozpaczać skoro nie potrafią konkurować z innymi. Zmieniają się czasy, zmieniają się preferencje Polaków którzy coraz mniej chętnie chcą jeździć na wycieczki na jakieś za***upia pod miastami do drogich hipermarketów. O mniejszych placowkach -marketach Carrefour to lepiej nie wspominać bo to jest parodia w porównaniu do konkurencji.

  • ADJ 23.01.2019

    Carrrefour twierdzi, że ten LFL jest liczony po wyłączeniu efektów kalendarzowych. O czym to świadczy w kontekście zakazu handlu w niedzielę?

  • Bakbar 22.01.2019

    jedno pytanko:
    czy w tych wynikach uwzględniają sprzedaż hurtową, czy też nie?
    wszyscy wiemy, że Carrefour oficjalnie poprzez swoje struktury B2B sporo towaru puszcza w rynek na neutralnej dla siebie m%
    wydaje mi się, że jakby zdjąć tą część biznesu ukazałby się obraz nie lepszy niż u ich kolegów z branży anglików

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.