19.03.2021/14:30

Carrefour robi rewolucję w strategii rozwoju marki własnej w Polsce [TYLKO U NAS]

Carrefour realizuje swoją strategię, w ramach której chce być liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich. Sieć inwestuje w rozwój produktów pod markami własnymi. Obecnie w ofercie sieci jest ponad 3 tys. produktów marki własnej. Obejmują zarówno żywność, jak i produkty non-food. W 2021 r. detalista skupi się na poszerzeniu oferty o kolejne gamy produktów – w szczególności z kategorii owoców i warzyw produkcji rodzimej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Sam 20.03.2021

    Nie ma chyba drugiego tak znienawidzonego pracodawcy przez swoich pracowników.

  • Ewan 20.03.2021

    Bardzo dobry pomysł.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także