14.11.2016/19:31

Carrefour rozwija aplikacje mobilne dla centrów handlowych

Od połowy listopada klienci gdańskiej Galerii Morena mogą pobierać aplikację mobilną dedykowaną dla tej galerii handlowej. Aplikacja ułatwi, między innymi, poruszanie się po centrum, wyszukiwanie aktualnych promocji czy zapisywanie ulubionych produktów.

Carrefour Polska, właściciel Galerii Morena, zakończył w październiku ostatni etap przebudowy swojego centrum handlowego. Aby dodatkowo ułatwić klientom korzystanie z oferty zmodernizowanej galerii została przygotowana specjalna aplikacja dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS. Po jej pobraniu klienci skorzystają z wielu praktycznych funkcji.

Użytkownicy aplikacji mogą łatwo i szybko wyszukiwać sklepy oraz obiekty znajdujące się na terenie Galerii Morena za pomocą interaktywnego planu 3D. Dodatkowo, w aplikacji znajdują się aktualizowane na bieżąco promocje udostępniane przez najemców, które pozwolą skorzystać z atrakcyjnych ofert i zniżek. Każdy, kto pobierze aplikację, zyska również możliwość zapisywania swoich ulubionych sklepów promocji i aktualności.

W aplikacji nie zabrakło podstawowych informacji dotyczących godzin otwarcia obiektu czy możliwości dojazdu. Użytkownicy mogą również sprawdzić menu restauracji czy grafik zajęć fitness. Ponadto, dla wszystkich kierowców, udostępniono funkcję oznaczania miejsca zaparkowania samochodu na planie parkingu. Ta funkcja ułatwi znalezienie zaparkowanego auta po zakończonych zakupach.

Dla osób aktywnie korzystających z sieci społecznościowych udostępniono również moduł Moja Szafa. Umożliwia  on zapisywanie wybranych produktów z poszczególnych sklepów – dodawanie ich zdjęcia oraz informacji o cenie. Tak skompletowaną stylizację można błyskawicznie udostępniać swoim znajomym, aby zasięgnąć ich rady.

Dodatkowo, użytkownicy wezmą udział w specjalnym konkursie „Santa Comes Early”, w którym do wygrania jest ponad 100 nagród.

Carrefour Polska to właściciel i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują ciekawą i różnorodną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów, których celem jest ich pełne dopasowanie do oczekiwań lokalnych klientów oraz zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.