Carrefour rozwija w sklepach swój koncept browarniczy
Kilkanaście miesięcy temu Carrefour wprowadził do hipermarketów nowy koncept browarniczy i rozpoczął sprzedaż w sklepach sprzedaż piwa z nalewaka. Teraz francuski operator pracuje nad dalszym rozwojem sprzedaży piwa.
Nowy koncept piwny Carrefoura bardzo mocno podkreśla krajowe pochodzenie produktu. W zaaranżowanym na nowo dziale z piwami centralnym elementem jest stoisko oferujące świeże piwo z nalewaka. Otaczają je półki oraz specjalnie zaprojektowane regały z drewna. W tamach działu znajdują się półki z „Piwami z całej Polski”, „Piwa regionalne”, czy „Piwa tradycyjne”. Oddzielnę regały wypełniają piwa ze świata.
Kliknij i przeczytaj także:Carrefour rozpoczął sprzedaż piwa prosto z beczki
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
4