11.07.2017/10:31

Carrefour rusza z potężną kampanią promującą produkty prozdrowotne

Wkrótce rusza 74. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, Carrefour Polska jako główny sponsor imprezy chce wykorzystać rozgłos imprezy do propagowania zdrowego stylu życia i promocji oferty produktów prozdrowotnych w sklepach sieci w Polsce. Carrefour właśnie rozpoczyna zintegrowaną kampanię, w ramach której klienci sieci mogą liczyć m.in. na specjalne oferty produktów prozdrowotnych i konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour. Akcja będzie wsparta kampanią online oraz działaniami w sklepach. 

Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w tegoroczny wyścig Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom jak istotna w strategii firmy jest promocja aktywności fizycznej  i zdrowego odżywiania. Sieć pragnie się angażować w długoterminowe inicjatywy, dlatego planuje kontynuację współpracy z Tour de Pologne w kolejnych latach. W ramach oferty „Wyścig po zdrowie” w sklepach w całej Polsce klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, m.in. 15% zniżki na wszystkie wody mineralne, rabaty na kolekcję sportową marki TEX oraz 20% zniżki na wybrane warzywa i owoce. Pierwszy katalog obejmujący ofertę handlową obowiązywać będzie okres od 12 do 24 lipca, a kolejny od 26 lipca do 7 sierpnia.  

We wszystkich hipermarketach, supermarketach oraz w sklepach franczyzowych Carrefour Express, już 28 czerwca pojawiły się dodatkowe materiały reklamowe takie jak plakaty przy wejściu do sklepów, plakaty nad linią kas, w alejkach centralnych oraz głównych, a także specjalne wobblery z „ciekawostkami” m.in. o izotonikach, akcesoriach rowerowych czy wodzie. Dodatkowo, w sklepach Carrefour dostępne są specjalne torby na zakupy z informacją o zaangażowaniu sieci w tegoroczny wyścig Tour de Pologne. 

– Nasza firma angażuje się w Polsce w wiele inicjatyw sportowych – już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorem Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznej i przyszłorocznej edycji wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii oraz elementem kampanii „Z miłości do zdrowia”. – powiedział Marcin Olech, dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska. Przygotowaliśmy dla klientów specjalne katalogi, w których pod hasłem „Wyścig po zdrowie”, zaprezentujemy naszą promocyjną ofertę m.in. na produkty prozdrowotne i odzież sportową. Zachęcam także wszystkich do odwiedzania naszych stron internetowych i profili w social media, gdzie na miłośników kolarstwa będzie czekać wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.– dodaje  Marcin Olech. 

Carrefour Polska nie zapomniał także o swoich partnerach franczyzowych, których zaprosił do prezentacji lokalnego asortymentu w specjalnych strefach w Miasteczkach Kibica Carrefour. W programie przewidziana jest m.in. degustacja pieczywa regionalnego, słodkich wypieków, naturalnych jogurtów od lokalnych producentów i wiele innych. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.