13.04.2020/10:16

Carrefour udostępnił polskim klientom narzędzie do monitorowania ruchu w swoich sklepach

Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Domero 16.04.2020

    Naprawdę chciałbym wiedzieć na jakiej zasadzie to działa? bo obecnie na sklepie i przy kasach z wyjątkiem jakiś ekstremalnych godzin j (rano, 10-12, 22+) jest cały czas tak samo. Taka sama liczba ludzi na sklepie, całkowity brak kolejek. Zmienia się tylko długość kolejki do wejścia na sklep. Po 21 ostatnio było może po 1 osobie na sklepie na czynną kasę, zero kolejki przy wejściu, kasjerki zasypiają a oni na czerwono słupek.
    Chyba że ktoś wpadł na pomysł korzystać z tych genialnych raportów z kas (transz godzinowych) które przy 3 klientach po 22:00 potrafią pokazać 100 osób zrobiło zakupy.

  • VPN 12.04.2020

    A gdzie link?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.