Zmiany organizacyjne w Carrefour Polska. Izabella Rokicka na czele nowego działu komunikacji
W Carrefour Polska od dziś rozpoczął funkcjonowanie nowy dział komunikacji, na którego czele stanęła Izabella Rokicka, obejmując funkcję dyrektora. Dotychczasowa rzeczniczka prasowa postanowiła rozstać się z firmą.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
02.02.2021
Tęgie głowy tam widzę siedzą. Carrefour tonie, pracownicy już mają gdzieś tą robotę, bo wszyscy od pracownika do lidera mają minimalną. Chcą żeby jeden pracownik robił jednocześnie obsługę klientów na rtv, zamówienia internetowe na które masz moment żeby skompletować, dezynfekcję stanowisk i oczywiście wszystko w tym samym czasie. Już nawet dyrektorom pękają nerwy. A oni co ? Zamiast skupić się na źródłach problemów to zmieniają dział PR żeby to lepiej wyglądało.
7