19.09.2018/09:20

Carrefour w ramach eksperymentu zdejmuje z półek duże marki i eksponuje private label

Francuski oddział Grupy Carrefour usunął z półek czterech swoich marketów wiele produktów markowych, zastępując je produktami marki własnej. Eksperyment ma służyć sprawdzeniu, jak bardzo konsumenci będą skłonni kupować produkty private label, gdy nie będą mieli alternatywy – relacjonuje serwis IGD.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Iwona 22.09.2018

    To nie jest dobry pomysł. Klient powinien mieć prawo wyboru, produkt jakiej marki chce kupić. Ja np. chcę kupować produkty znanych marek. Obok tych produktów powinny znaleźć się produkty private label.

  • Klient 20.09.2018

    To sie nie sprawdzi.Robiac w ten sposob ograniczaja prawo wyburu produktu tylko dla wlasnych korzysci.Straca w ten sposob klienta.Jesli nie bedzie produktu ktory chce kupic pojde do innego sklepu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.