14.07.2017/11:30

Carrefour wprowadza do mniejszych sklepów koncepty znane z hipermarketów - galeria

Koncept „Okrągłe ceny"
Koncept polega na specjalnym oznaczeniu produktów z okrągłymi cenami, co ma przyciągnąć uwagę klienta. Koncept jest wdrożony w prawie 100 sklepach, obejmuje pakowane sery i wędliny oraz produkty garmażeryjne i surówki.

Oznaczenia jajek
Ten koncept odzwierciedla strategię Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Carrefour, która dotyczy między innymi dbania o środowisko naturalne, poprzez przyczynianie się do ochrony bioróżnorodności. Specjalnie przygotowane woblery objaśniają klientowi oznakowania jajek. Dodatkowo, przy każdej cenówce, umieszczany jest numer informujący o sposobie chowu kur. Oznakowania ułatwiają wybór klientom i jednocześnie pełnią funkcję edukacyjną.

Oznaczenia win
Etykiety po polsku i angielsku, oznaczone odpowiednim kolorem (białym, czerwonym lub różowym) i rodzajem wina (słodkie, półsłodkie, wytrawne, półwytrawne), mają ułatwić klientom szybszy wybór, bez konieczności czytania opisów na butelkach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.