02.06.2020/15:20

Carrefour wprowadza do sklepów wieprzowinę marki własnej. Mięso pochodzi od lokalnych hodowców

Zgodnie z przyjętą strategią transformacji żywieniowej multiformatowa sieć spożywcza rozwija marki własne i wprowadza do swoich sklepów wieprzowinę Jakość z Natury od lokalnych producentów.

Dostawcą wieprzowiny Jakość z Natury Carrefour jest Sokołów SA, jeden z liderów branży, a mięso pochodzi od lokalnych hodowców: Roberta i Lesława Stojka oraz Agnieszki i Marcina Pindera. To właśnie w ich gospodarstwach, zlokalizowanych w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej, na początku bieżącego roku powstały stada spełniające wysokie kryteria Carrefour, by na przełomie maja i czerwca mięso po uboju i rozbiorze mogło trafić do sklepów sieci. W sprzedaży w większości hipermarketów i w wybranych supermarketach dostępnych jest 25 produktów mięsa wieprzowego, m.in. kotlety schabowe i karkowe, polędwiczka, szynka, medaliony, łopatka, boczek, żeberka, golonka, słonina, a także mięso mielone i z kością. Produkty te charakteryzuje tucz bez antybiotyków, żywienie paszą nie zawierającą GMO oraz w 100 proc. polskie pochodzenie.

Produkty z logo Jakość z Natury to owoc ponad dwudziestoletniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami. Opiera się ona na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów, dzięki czemu mogą oni z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Zarówno proces powstawania produktów, jak również takich paramentów jak gleba czy woda, jest ściśle kontrolowany na każdym etapie, dlatego jakość oferty, która trafia do klientów utrzymana jest na bardzo wysokim poziomie. Istotnym elementem DNA marki jest także poszanowanie środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt. Aktualnie gamę produktów Jakość z Natury Carrefour stanowi 40 linii i 160 produktów pochodzących od 68 producentów.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 mld euro. 

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.