29.03.2016/23:43

Carrefour wprowadza nowe koncepty handlowe

W 2015 r. Carrefour uruchomił lub rozwinął w Polsce kilka nowych konceptów handlowych, które działają nie tylko w obszarze handlu, ale także gastronomii.

W ubiegłym roku Carrefour zmodernizował koncept małej gastronomii pod szyldem „Smacznie”. Strefa gastronomiczna zlokalizowana jest przed wejściem do sklepu i oferuje klientom możliwość zakupu najpotrzebniejszych produktów, w tym jedzenia na wynos, bez potrzeby wchodzenia do sali sprzedaży.

W ramach konceptu pracownicy „na oczach klientów” przygotowują – kanapki, sałatki, czy hot-dogi.. Carrefour oferuje także parzoną na miejscu kawę i herbatę, wyciskane soki, wyroby cukiernicze oraz napoje. Pierwsze punkty „Smacznie” działają już w Warszawie, w hipermarketach Carrefour Wileńska i Carrefour Reduta, a także Krakowie w Carrefour Czyżyny.

W 2015 r. Carrefour zakończył wdrażanie we wszystkich swoich hipermarketach systemu jednej kolejki, który usprawnia obsługę klientów. Francuski operator wprowadził we wszystkich hipermarketach w Polsce kasy rodzinne, dedykowane rodzicom z dziećmi.

Kolejnym konceptem, który w ubiegłym roku pojawił się w sklepach sieci Carrefour jest koncept farmaceutyczny „Źródło zdrowia”. Klienci mogą znaleźć tam szeroki wybór dermokosmetyków znanych marek, a także leków bez recepty, suplementów diety,  oraz urządzeń służących do kontroli stanu zdrowia.  Punkty oferują także porady specjalistów dermokosmetycznych.

Sieć Carrefour zarządza w Polsce siecią ponad 800 sklepów, w tym 84 hipermarketami i 150 supermarketami.

Czytaj także: 

Carrefour rozwija koncept własnych wędzarni

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.