10.07.2020/12:37

Carrefour zapowiada nowe promocje i eventy

Carrefour rozpoczął akcję “Ceny dla każdego, lato na całego”. Sieć przygotowała szeroką ofertę wydarzeń odbywających się w sklepach Carrefour w całej Polsce, która urozmaici tegoroczne wakacje niezależnie od miejsca ich spędzania. Dodatkowo, akcji towarzyszą atrakcyjne promocje cenowe.

“Ceny dla każdego, lato na całego” to propozycja Carrefour na czas wakacji. Z powodu pandemii część Polaków zrezygnowała z dalszych wyjazdów, więc operator zdecydował zorganizować szereg wydarzeń odbywających się w sklepach sieci w całej Polsce.

- Tegoroczne lato dla wielu z nas różni się od poprzednich. Jako Carrefour chcemy uatrakcyjnić wakacyjny czas naszym klientom, niezależnie od miejsca, w którym go spędzają. Dlatego przygotowaliśmy wydarzenia i oferty, które pozwolą m.in. podróżować kulinarnie do wielu regionów świata, ale również poznawać i doceniać polskie smaki, a także miło spędzać czas podczas wydarzeń plenerowych przez sklepami Carrefour - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Wakacyjne propozycje Carrefour realizowane będą w kilku odsłonach, w ramach których pojawią się np. targi kuchni z różnych części świata, ale również targi produktów regionalnych. W planach jest też kino letnie, pokazy mody czy oferta food trucków.

Wakacje w Carrefour to również atrakcyjne rabaty cenowe. Wśród nich znajdują się np. oferty dotyczące produktów z logo Carrefour - gwarancja niezmiennej ceny dla 150 produktów marki własnej. Od 15 lipca wystartuje natomiast promocja w aplikacji Mój Carrefour, w ramach której za zrobienie 5 razy zakupów produktów marki własnej za każdorazowo minimum 25 zł, odebrać można e-kupon na dowolne zakupy.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.