19.10.2018/12:33

Carrefour zmodernizował już 75 proc. swoich sklepów w Polsce

Carrefour Polska konsekwentnie realizuje rozpoczętą w 2014 roku strategię modernizacji posiadanych aktywów. Od początku roku remodeling zakończono już w ośmiu lokalizacjach. W sumie od momentu wdrożenia strategii zmodernizowaliśmy już około 75 proc. funkcjonujących na polskim rynku sklepów.

Carrefour Polska chce zapewnić klientom swoich sklepów najwyższy komfort zakupów, dlatego systematycznie inwestuje w remodelingi, których celem jest przystosowanie wnętrz nie tylko do obecnie panujących standardów oraz polityki sieci, lecz także do potrzeb współczesnych konsumentów. Od początku roku nowe oblicze zyskało już 8 sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu oraz Toruniu.

Prowadzone w sklepach prace obejmują przede wszystkim sale sprzedaży. Poszerzane są wejścia oraz aleje, zmianie ulega także wyposażenie sklepu – oświetlenie sali, wysokość regałów, a niekiedy także ustawienie mebli, które umożliwia pogrupowanie produktów rodzinami. Wszystkie te zabiegi prowadzą do poprawy doświadczeń zakupowych klientów - ułatwiają poruszanie się po sklepie i sprawniejsze odnajdywanie produktów, które są dobrze wyeksponowane.

W ramach remodelingów do potrzeb lokalnych klientów dostosowywana jest także oferta handlowa. W wybranych sklepach, np. w Ostrowcu, Starachowicach czy Płocku, wprowadzane są również tak zwane minikoncepty, czyli specjalne strefy z określoną ofertą produktów. Są wśród nich między innymi strefa piw rzemieślniczych, strefa zdrowej żywności, strefa kuchni świata czy wędzarnia Carrefour. 

Carrefour wdraża w swoich placówkach rozwiązania proekologiczne. W zmodernizowanych w br. sklepach sieć zastosowała przyjazne dla środowiska instalacje wykorzystujące dwutlenek węgla jako czynnik chłodzący. Wymianie poddane zostało również oświetlenie.

- Tradycyjne oświetlenie zastąpione zostało energooszczędnymi lampami LED, które w każdym ze sklepów pozwalają zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o około 20-30 procent – mówi Paweł Dolański, dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska. 

Warto także wspomnieć o innowacyjnych rozwiązaniach, jakie Carrefour Polska wprowadził w wybranych lokalizacjach. Wśród nich są instalacje fotowoltaiczne – które z powodzeniem działają już w Zgorzelcu oraz Łodzi – oraz instalacje geotermalne – dostępne w Sosnowcu, Zamościu, Olsztynie, Gdańsku oraz Warszawie przy ul. Głębockiej. 

Sklepy Carrefour Polska, wśród których znajduje się obecnie 89 hiper- oraz ponad 150 supermarketów, poddawane są remodelingom w ramach wdrożonej i realizowanej konsekwentnie od 2014 roku strategii modernizacji portfela nieruchomości sieci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.