08.07.2021/17:44

Marek Lipka, Carrefour Polska: Carrefour zwiększył sprzedaż żywności ekologicznej o 24 proc. [KOMENTARZ]

– W 2021 r. Carrefour Polska kontynuował strategię transformacji żywieniowej, która zakłada odejście od masowej dystrybucji na rzecz oferowania wysokojakościowej i przystępnej cenowo żywności. Szczególną kategorią takiej żywności są produkty ekologiczne – mówi Marek Lipka, członek zarządu, dyrektor handlowy i supply chain Carrefour Polska, w raporcie "Żywność ekologiczna w Polsce 2021", przygotowanym przez Koalicję na Rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także