25.11.2021/12:21

CCC pokazało nową strategię rozwoju! E-commerce ma generować ponad 60 proc. przychodów grupy

Zarząd CCC przyjął w czwartek strategię rozwoju firmy do 2025 r. "GO.25 Everything Fashion, Omnichannel Platform". Dokument zakłada m.in. trzykrotne zwiększenie przychodów grupy oraz osiągnięcie skonsolidowanej rentowności EBITDA powyżej 12 proc. Przedstawiciele CCC deklarują, że firma ma być "największą ominikanałową platformą modową w CEE".

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także