29.05.2018 / 13:51
StoryEditor

Centra handlowe stawiają na rodziny z dziećmi

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Zarządcy galerii handlowych coraz bardziej dbają o komfort klientów przychodzących na zakupy z dziećmi. Specjalne strefy food court czy bezpłatne sale zabaw z zagwarantowaną opieką powoli stają się standardem. Jest lepiej, ale wiele jeszcze brakuje, aby skutecznie konkurować o klienta.

Lokalizacja i oferta handlowa to najważniejsze kryteria wyboru centrum handlowego na wizytę z dzieckiem – wynika z badania przeprowadzonego przez Colliers International, Polską ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:38
StoryEditor
Pierwsza taka Żabka. Ruszył sklep w centrum handlowym ze strefą gastronomiczną i konsumpcyjną jak w McDonald‘s [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka, która rozbudowuje swoją ofertę gastronomiczną coraz mocniej, wykonała kolejny krok i otworzyła w poznańskiej Avenidzie sklep z bardzo rozbudowaną ofertą gastronomiczną. Klienci w tym miejscu poczują się jak w lokalu fast-food, bowiem strefie sklepowej towarzyszą dwie inne strefy: gastronomiczna i konsumpcyjna.

W lokalu z salą sprzedaży 102 mkw. części gastronomiczna i konsumpcyjna stanowią łącznie aż dwie trzecie powierzchni. Każda z trzech stref odróżnia się kolorystyką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 16:05
StoryEditor
Biedronka oferuje pierwsze krajowe truskawki. Jaka odmiana? W jakich cenach będzie je sprzedawać?
Biedronka wprowadza do sprzedaży pierwsze truskawki z polskich upraw, fot. Biedronka
Od środy 10 kwietnia w 2000 sklepach sieci Biedronka można kupić pierwsze truskawki z polskich upraw. Jaką cenę trzeba zapłacić za opakowanie 250 g?

Od środy 10.04 polskie truskawki są dostępne w cenie regularnej 10,49 zł za opakowanie 250 g. Pierwsze w tym roku polskie truskawki, które trafią do sklepów sieci Biedronka to o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 09:04