19.05.2018/20:00

Chata Polska - oferta franczyzowa 2018

NAZWA SIECI: Chata Polska
CENTRALA: ul. Obodrzycka 61, 61-249 Poznań, tel. 61 65 00 360, fax 61 65 00 365, www.chatapolska.pl
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Helena Rumińska, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju, tel. 609 686 966, e-mail: helena.ruminska@chatapolska.pl
LICZBA SKLEPÓW: 260
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: Około 200 mkw.
ASORTYMENT: 13 000 SKU
MARKA WŁASNA: Dobra Nasza!, Spiżarnia Chaty Polskiej
MAGAZYN CENTRALNY: 6 oddziałów i magazyn centralny
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: KC i SMALL
ROK POWSTANIA SIECI: 1997
ZASIĘG TERYTORIALNY: woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ
- Sklep o powierzchni sali sprzedaży powyżej 150 mkw., w atrakcyjnej lokalizacji.
- Aktywność zawodowa i mile widziane doświadczenie w handlu.
- Posiadanie środków finansowych na tego typu działalność.

CO SIEĆ CHATA POLSKA OFERUJE SWOIM PARTNEROM FRANCZYZOWYM?

1. Aranżacja wnętrza
Uwzględnia strategię sieci „Blisko. Lokalnie. Naturalnie.”, jest przystosowana do powierzchni każdej placówki i możliwości partnera franczyzowego. Projektujemy salę sprzedaży tak, aby można się było łatwo po niej  poruszać, co przekłada się
na komfort robienia zakupów, a przede wszystkim podnoszenie obrotów.
2. Materiały eksploatacyjno-reklamowe
- gazetki, ulotki, plakaty
- identyfikacja wizualna obiektu (wewnątrz i na zewnątrz)
- odzież dla pracowników
- oznakowanie cen
- opakowania (torby foliowe)
3. Wizualizacja sklepu
Chata Polska zapewnia jednolity system identyfikacji wizualnej spójny dla całej sieci. Wyraźna kolorystyka i charakterystyczna Chatosława (postać z logo sieci) sprawiają, że marka jest rozpoznawalna wśród konsumentów. Przyjazne i estetyczne wyposażenie zachęca klientów do robienia zakupów w sklepach sieci. Logo Chaty Polskiej jest zaufaną marką klientów.
4. Wsparcie marketingowe
Sklepy otrzymują regularne wsparcie marketingowe w postaci gazetek, ulotek, plakatów, standów, kampanii reklamowych. Ponadto wprowadzane są programy lojalnościowe, a okazyjnie loterie i konkursy.
5. System szkoleń
Oferujemy naszym franczyzobiorcom pakiet szkoleń przygotowujący placówkę do otwarcia. Prowadzimy również szkolenia podnoszące kwalifikacje personelu i kierownictwa oraz rozszerzające wiedzę franczyzobiorców.
6. O czym decyduje franczyzobiorca?
Franczyzobiorca w sieci Chata Polska jest naszym Partnerem.
Działamy według zasady: Ty masz rodzinny biznes, my jesteśmy
rodzinną firmą – wspieramy się jak w najlepszej rodzinie.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO SIECI CHATA POLSKA?
W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy o wypełnienie formularza pod adresem
www.chatapolska.pl/franczyza lub o kontakt: Helena Rumińska, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju,
tel. 609 686 966, e-mail: helena.ruminska@chatapolska.pl

Materiał partnera "Przewodnika franczyzowego 2018".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.