07.07.2014/22:13

Chata Polska stawia na produkty regionalne

Grupa Mar­‑Ol zaprezentowała nową dziesięcioletnią strategię sieci Chata Polska. Jej kluczowe elementy to regionalność i lokalność oferty, w połączeniu z dynamicznym rozwojem. Ma zapewnić Chacie Polskiej mocną pozycję wśród konceptów handlowych działających na polskim rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.