19.05.2014/11:33

Chata Polska z nową strategią

Grupa Mar-Ol zaprezentowała nową, 10-letnią strategię sieci Chata Polska.

Jej kluczowe elementy to regionalność i lokalność oferty, w połączeniu z dynamicznym rozwojem. Ma zapewnić Chacie Polskiej mocną pozycję wśród firm handlowych działających na polskim rynku. Strategia, komunikowana hasłem „Blisko. Lokalnie. Naturalnie”, powstawała w ciągu ostatnich kilku miesięcy we współpracy z firmą doradczą, była też konsultowana z franczyzobiorcami i dostawcami. Ważnym asortymentem będzie również marka własna „Spiżarnia Chaty Polskiej”. Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych wytwórców. Sieć Chata Polska posiada około 190 sklepów. Zarząd zapowiada otwieranie po 40 nowych placówek rocznie, tak aby za trzy lata było ich 300.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.