12.03.2019/09:44

Ciasteczka z Krakowa wychodzą naplus dzięki współpracy z sieciami handlowymi

Polska spółka z branży spożywczej, w 2018 roku zwiększyła wyniki sprzedaży i osiągnęła rentowność netto osiągając zysk na poziomie 80 tys. zł. W poprzednim roku firma odnotowała stratę w wysokości 166 tys. zł. W 2018 roku.

Spółka zintensyfikowała współpracę z sieciami Makro i Selgros oraz poszerzyła sieć dystrybucji. Od sierpnia 2018 roku Ciasteczka z Krakowa dostępne są w sieci sklepów Kaufland w województwach małopolskim i śląskim. Obecnie trwają prace nad rozszerzeniem współpracy z siecią na kolejne województwa.

Równolegle uzgadniane są warunki umowy z dwiema kolejnymi dużymi sieciami handlowymi. Spółka planuje wdrożenie nowych kanałów dystrybucji i wzmocnienie sprzedaży poprzez e-commerce. W 2018 roku przychody netto ze sprzedaży wyniosły 4,9 mln, co oznacza wzrost względem wyników w roku poprzednim o 3,9 proc. – w 2017 roku spółka osiągnęła wynik na poziomie 4,7 mln zł. Największe przychody w 2018 roku generowała sprzedaż hurtowa – 2,31 mln zł, a także współpraca z dużymi sieciami sklepów Selgros – 1,07 mln zł, Makro – 0,98 mln zł oraz Piotr i Paweł – 0,55 mln zł. W lipcu 2018 roku Ciasteczka z Krakowa sfinalizowały umowę z siecią Kaufland – sprzedaż produktów w sklepach sieci w województwie małopolskim i śląskim od sierpnia do grudnia przyniosła spółce 0,03 mln zł przychodów.

Spółka obecnie koncentruje się na poszerzaniu współpracy z sieciami handlowymi. W 2018 roku Ciasteczka z Krakowa rozszerzyły liczbę indeksów dostarczanych do sieci Makro oraz Selgros. Obecnie spółka prowadzi dalsze rozmowy z siecią sklepów Kaufland. W lutym br. zostały przeprowadzone akcje in-out w sklepach sieci w kolejnych województwach.

- Rosnące wyniki sprzedaży potwierdzają słuszność prowadzonych przez nas działań – od lipca zwiększamy skalę biznesu powiększając jego efektywność. Oprócz poszerzenia współpracy z siecią Kaufland, prowadzimy zaawansowane rozmowy z dwiema ogólnopolskimi sieciami handlowymi. Finalizacja tych umów będzie kolejnym krokiem milowym w rozwoju spółki. Dodatkowo, intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych kanałów dystrybucji naszych produktów, a także rozwijamy nasz sklep internetowy  – mówi Ewa Molęda, prezes zarządu Ciasteczka z Krakowa.

W najbliższym czasie, w związku ze zbliżającą się Wielkanocą, spółka planuje zintensyfikowanie działań związanych z udziałem w kiermaszach świątecznych.

Ciasteczka z Krakowa to notowana na NewConnect spółka działająca w segmencie spożywczym specjalizująca się w produkcji wyrobów cukierniczych, ciast oraz ciasteczek.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.