19.09.2013/13:43

Ciastka i wafle familijne - nowości we wrześniu

Mimo kryzysu, klienci nie tylko nie zmniejszyli konsumpcji słodyczy, ale w niektórych przypadkach, np. ciastek, wyraźnie ją zwiększyli. Producenci wafli familijnych mają trudniej, bo na półkach coraz bardziej rozpychają się produkty marek własnych. Jedni i drudzy liczą na poprawę wyników dzięki nowościom oraz innowacjom.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.