15.04.2020/20:54

Co najchętniej kupowaliśmy w sieci podczas Wielkanocy i tuż przed świętami?

Statystyki z 13000 sklepów online działających na platformie Shoper zebrane w pierwszej połowie kwietnia pokazują, że najlepiej sprzedawały się artykuły ochronne, jak maseczki i rękawiczki.

- W Wielkanoc największy przychód odnotowaliśmy na sprzedaży artykułów ochronnych. Statystykę otwierają rękawiczki nitrylowe, a zaraz za nimi są maseczki bawełniane i ponownie kilka rodzajów rękawic. Pierwszym niemedycznym produktem w tym zestawieniu są meble ogrodowe, choć ich popularność też można powiązać z przymusowym spędzaniem dłuższego czasu w domu - mówi Oliwia Tomalik, marketing manager Shoper. Jej zdaniem, z podobnych powodów w czołówce popularnych zakupów znalazły się laptopy i grille gazowe. 

Niemal identycznie wygląda czołówka najlepiej sprzedających się produktów w sklepach Shoper w tygodniu przedświątecznym. - Pokazuje to, że na razie nie spodziewamy się rychłego zakończenia przebywania głównie domu (lub ogrodzie) i najchętniej kupujemy to, co ma się nam przydać właśnie teraz - mówi Oliwia Tomalik. 

I dodaje: - Pandemia nie zmienia zaś innego ważnego trendu zakupowego, który obserwowaliśmy co roku. Podczas weekendu wielkanocnego wyraźnie spadła ilość zakupów robionych online w porównaniu z tygodniem przedświątecznym - w kategoriach Książki i Multimedia, Elektronika czy Zdrowie i Uroda czy Delikatesy sprzedaż w święta zmalała o ponad 80% - mówi Oliwia Tomalik.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.