04.11.2018/00:00

Colian reklamuje Grześki Tyci

Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania Grześków Tyci z oferty firmy Colian. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz na antenach stacji tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Hasło nowej kampanii nawiązuje do charakteru przekąsek. Grześki Tyci to dobrze znane konsumentom wafle Grześki w formie małych wafelków. Opakowanie zawiera 105 sztuk.

Kampania zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne, których emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat i TVN) oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

Kampania potrwa do 30 listopada br.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Michał 01.12.2018

    Spoko. Fajny produkt dobrze wspierany .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.