06.08.2014/11:34

Cydr będzie można reklamować?

Ministerstwo Gospodarki, by wspomóc dotkniętych embargiem sadowników, opracowało projekt umożliwiający reklamę cydru.

Ustawa o wychowaniu w trzeźwości jednoznacznie zabrania publikowania reklam jakiegokolwiek alkoholu z wyjątkiem piwa. Projekt przewiduje zatem aby reklamę napojów niskoalkoholowych z jabłek odblokować. Jak podaje gazeta.pl pomysł poparło już Ministerstwo Rolnictwa, Polska rada Winiarstwa i oczywiście Związek Sadowników RP. W pierwszym półroczy 2014 wyprodukowano u nas nieco ponad 7 mln litrów cydru. Rosyjskie embargo na polskie jabłka, które mocno dotknęło sadowników dało impuls do szukania innych dróg wykorzystania surowca. Polska jest jednym ze światowych potentatów produkcji jabłek.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.