Czas na herbatki funkcjonalne
Big-Active – w zgodzie z trendami
Herbatki funkcjonalne to jedna z najszybciej rozwijających się kategorii produktowych w ostatnich latach. Co sprawia, że ich popularność tak znacząco wzrosła, a konsumenci coraz częściej poszukują ich na półkach sklepowych? Co wyróżnia produkty, cieszące się największym zainteresowaniem? Warto poznać odpowiedzi na te pytania, by móc jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów, oferując im herbatki spełniające ich potrzeby.
Nowe trendy
Jednym z najbardziej istotnych trendów, w znaczącym stopniu wpływającym na wybory zakupowe, jest rosnąca świadomość konsumencka. Ma ona wiele wymiarów. To nie tylko zwracanie większej uwagi na skład, ale też przekonanie, że poprzez odpowiednio dobrane produkty możemy wpływać na naszą formę, kondycję i wspierać poszczególne funkcje organizmu. A dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie jest dziś niezmiernie ważna i traktowana przez konsumentów priorytetowo. Do tych trendów, które są z nami już od dłuższego czasu, dołączyły też nowe, które wywołane zostały pandemią COVID. Jedną z najbardziej aktualnych potrzeb stała się redukcja stresu, pojawiło się też wyraźnie większe zainteresowanie funkcjami kognitywnymi umysłu. Produkty funkcjonalne, stanowiące odpowiedź na te zjawiska, należą do tych, którymi zainteresowanie dynamicznie rośnie.
O czym warto jeszcze dzisiaj pamiętać? Z pewnością o tym, że konsumenci są coraz bardziej wymagający. Zwracają uwagę nie tylko na funkcjonalność produktu i oczekiwane wsparcie, jakie ma on zapewnić. Równie istotna jest przyjemność użytkowania – czyli po prostu lubiany smak, a także wygoda stosowania.
Nowości Big-Active – funkcja i dobry smak w jednym
Marką, która oferuje produkty funkcjonalne w pełni odpowiadające tym złożonym oczekiwaniom konsumentów, jest Big-Active. – Większość herbatek funkcjonalnych, dostępnych w naszym portfolio, to suplementy diety – mówi Agnieszka Michalak, Brand Manager marki Big-Active w Herbapol-Lublin S.A. – Oferujemy produkty o pysznych, egzotycznych smakach, adresujące kluczowe potrzeby konsumentów, jakimi są: wspomaganie odchudzania, procesów trawiennych czy oczyszczania organizmu. Wychodzimy też naprzeciw najnowszym trendom, poszerzając naszą ofertę o kolejne oryginalne propozycje. Zawsze stawiamy na odpowiednio dobraną kompozycję składników aktywnych, ale też dbamy o aspekt przyjemnościowy stosowania naszych produktów. Dlatego każdy z nich ma również ciekawy, owocowy smak. Pamiętajmy, że w przypadku herbatek funkcjonalnych niezwykle istotna jest systematyczność ich stosowania, a dzięki lubianemu smakowi codzienne wspomaganie organizmu staje się też chwilą przyjemności.
Z pewnością warto zwrócić uwagę na wprowadzane właśnie przez markę Big-Active dwie nowości, wspierające najbardziej aktualne potrzeby konsumentów – czyli efektywną relaksację i koncentrację. To herbaty Relaks oraz Focus – obie zawierające składnik cieszący się ostatnio ogromną popularnością, jakim są konopie siewne Cannabis sativa.
Podobnie jak wszystkie produkty funkcjonalne Big-Active, także i te nowości zawierają odpowiednio dobrane składniki aktywne. Herbata Relax to herbata zielona z dodatkiem wspomnianych wyżej nasion konopi siewnych, jak również melisy, wpływającej korzystnie na dobry nastrój i łagodzącej uczucie niepokoju. Konsumenci docenią z pewnością jej przyjemny, mandarynkowy smak. Natomiast w składzie herbaty Focus, obok herbaty zielonej i konopi, znajdziemy wspomagający pamięć i koncentrację miłorząb japoński oraz zmniejszające uczucie zmęczenia orzeszki kola. A smak? To egzotyczna marakuja!
Dla dbających o formę
Klienci chętnie sięgają po nowości, zwłaszcza te odpowiadające aktualnym trendom i potrzebom relaksacji czy koncentracji. Ale z pewnością należy też zadbać o dostępność w sklepie asortymentu cieszącego się od lat niezmiennie ogromną popularnością. Mowa tu oczywiście o produktach funkcjonalnych wspierających dbałość o smukłą sylwetkę. – Z herbatek wspomagających utrzymanie prawidłowej wagi czy też detoks organizmu, korzysta systematycznie szeroka grupa kobiet – podkreśla Agnieszka Michalak. – Dokonując wyboru określonych produktów z tej kategorii, konsumentki niewątpliwie zwracają uwagę na obecność odpowiednio dobranych składników aktywnych, które pomagają im osiągnąć cele, jakie stawiają sobie w osiągnięciu wymarzonej wagi i dobrej formy. Cenionym benefitem jest też owocowy smak. W naszym asortymencie mamy trzy rodzaje suplementów diety, pomocnych w odchudzaniu i oczyszczaniu organizmu. Konsumentki mogą spośród nich wybrać ten, najlepiej dostosowany do ich indywidualnych potrzeb.
Herbatka funkcjonalna Big-Active 4 x Super Slim o smaku truskawka + mango zawiera takie składniki aktywne, jak: liść morwy białej, ekstrakt z owoców opuncji figowej, kwiat hibiskusa oraz morszczyn. Dzięki takiej kompozycji wspomaga redukcję apetytu, ograniczenie wchłaniania tłuszczów i węglowodanów oraz pracę układu pokarmowego. Nasiona guarany, morszczyn, kwiat hibiskusa – to z kolei składniki aktywne herbatki funkcjonalnej Big-Active Active Burn, która wspiera spalanie tkanki tłuszczowej, przemianę materii i witalność organizmu. Ma pyszny smak granatu i czerwonej pomarańczy. W asortymencie Big-Active jest też dostępna herbatka funkcjonalna Detox, w której składnikami aktywnymi są: pokrzywa, chlorella, skrzyp oraz fiołek trójbarwny. Dzięki ich obecności, ten suplement diety wspomaga eliminację wody z organizmu, naturalne oczyszczanie organizmu oraz pracę nerek.
Oczekiwania klientów
Agnieszka Michalak zaznacza, jak ważne dziś jest, by na potrzeby konsumentów patrzeć kompleksowo. – Naszym celem jest spełnienie wszystkich oczekiwań wymagających klientów. To daje nam gwarancję ich zadowolenia i regularnego sięgania przez nich po nasze produkty. Dbamy o ich funkcjonalność i smak, jak również o jak najlepsze zachowanie wszystkich ich walorów, dlatego każda torebka naszych herbatek funkcjonalnych jest zapakowana w oddzielną kopertkę. Dodatkowo, torebki są biodegradowalne. Ważne jest także opakowanie – czytelne, przedstawiające wyraźnie benefity produktu, skupiające uwagę, atrakcyjne wizualnie. To wszystko naprawdę ma znaczenie, przyciąga klienta i wpływa na powtarzalność zakupów – podsumowuje Agnieszka Michalak.
Zapewnienie dobrej dostępności herbatek funkcjonalnych jest więc dziś bez wątpienia odpowiedzią na nowe trendy i aktualne potrzeby konsumentów. Warto zadbać o różnorodność asortymentu tej kategorii, budując go na bazie produktów o dobrym składzie, a także poszerzać go o poszukiwane przez klientów ciekawe nowości.
1 komentarz
-
14.12.2022
Z funkcjonalnych poza hebrapolem najlepsze nie tyle w smaku co działaniu np. na problemy z ukłądem trawiennym czy stany lękowe ma konopiafarmacja. Ja robie napary z kwiató i dodaje też swoje zioła.