13.02.2014/18:14

Czas szykować się do świąt

W branży FMCG przygotowania do świąt wielkanocnych trwają pełną parą. W tym wydaniu „WH” przedstawiamy ofertę producentów, dla których Wielkanoc jest jednym z dwóch najlepszych – obok Bożego Narodzenia – okresów w handlu.

Analitycy rynku i brand menadżerowie wskazują kategorie, dające najwięcej zarobić i przestrzegają przed błędami, jakie detaliści najczęściej popełniają podczas świątecznej gorączki. To pierwsza część raportu wielkanocnego. W drugiej, na łamach numeru marcowego, skupimy się na kolejnych kategoriach, które w tym czasie cieszą się wzmożonym zainteresowaniem konsumentów.

(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 2 (132) Luty 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.