Czekolady marki własnej Biedronki zbyt podobne do wedlowskich?
Czy opakowania czekolad marki własnej Magnetic w Biedronce są zbyt podobne do opakowań tabliczek E. Wedel? Lotte Wedel analizuje sprawę, branża się przygląda – czytamy w „Pulsie Biznesu”.
Nowe opakowania czekolad Magnetic są utrzymane w niebieskiej kolorystyce, charakterystycznej dla wedlowskich tabliczek. Czy w połączeniu z nazwą produktu – Ulubiona mleczna czekolada – całość może sugerować, że chodzi o popularny wyrób, sztandarową czekoladę wśród Polaków (a za taką uchodzą wyroby wedlowskie)?
Zdaniem niektórych klientów tak, skoro Maciej Herman w rozmowie z „Pulsem Biznesu” przyznał, że firma otrzymuje zapytania, czy jest producentem czekolad marki własnej Biedronki. Z artykułu w "Pulsie Biznesu" wynika, że firma analizuje sprawę.
Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki argumentuje, że przy projektowaniu produktów marki własnej kieruje się „zarówno preferencjami konsumentów jak i trendami na rynku”. Zdaniem JMP w przywołanym przypadku nie ma mowy, by klient mógł pomylić opakowania. Sama marka Magnetic ma już 11 lat i jest dobrze rozpoznawalna, argumentuje dalej dyskonter.
1 komentarz
-
14.04.2017
na pewną są smaczniejsze od wyrobów firmy, która ze starą, dobrą marką i jej produktami, ma wspólną tylko nazwę.
12