11.03.2013/12:01

Czerwona Torebka walczy na kilku frontach

Na początku lutego Czerwona Torebka poinformowała, że jest zainteresowana zakupem jednego z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce. Kilka dni później spółka przedstawiła plany dynamicznego rozwoju swoich sklepów franczyzowych Warzywnik. Pasaży handlowych Czerwona Torebka przybywa z każdym miesiącem – w tym roku ich liczba ma się powiększyć czterokrotnie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.