23.03.2021 / 10:43
StoryEditor

Czy bony gastronomiczne dotrą do pracowników sieci handlowych?

(wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Rząd prowadzi rozmowy w sprawie wprowadzenia bonów żywnościowych, którymi można byłoby płacić w restauracjach. Sprawdza m.in do jakich firm to wsparcie mogłoby trafić. To pomysł na uratowanie gastronomii, która dotkliwie odczuwa skutki pandemii COVID-19. – Możliwość skorzystania z tych instrumentów powinni mieć firmy ze wszystkich sektorów gospodarki, w tym sieci handlowe – mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Kozłowski, główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich. 

W Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii trwają wyliczenia do jakich firm ten instrument mógł by dotrzeć. Według informacji, która pojawiła się pod koniec ubiegłego tygodnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 17:50
StoryEditor
Ekipa rozpoczyna współpracę z BP. Napoje od influencerów na stacjach paliw
Napoje Ekipa firmy Koral (Koral)
The Essa Co. z Grupy Kapitałowej Ekipa Holding rozpoczyna współpracę z BP Polska i rozszerza dystrybucję marki RUSH – sportowych napojów izotonicznych i noRUSH – funkcjonalnych wód witaminowych o stacje benzynowe w całej Polsce.

Rozpoczęcie współpracy z siecią stacji BP i tym samym zwiększenie dostępności produktów RUSH i noRUSH ma na celu przybliżenie marek do swojej grupy odbiorców, tj. młodych, świad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 09:14
StoryEditor
W Biedronce zużycie energii elektrycznej spada, ale w innych spółkach Jeronimo Martins rośnie. Z czego to wynika?
(fot. vosti.pl)
Jeronimo Martins zapowiadało ograniczenie zużycia energii do 2023 r. o 10 proc. na 1000 euro sprzedaży w porównaniu z 2017 r. Jak dowiadujemy się raportu rocznego spółki, zużycie energii spadło jeszcze bardziej, bo o 36 proc. na 1000 euro sprzedaży w porównaniu z 2017 r. Jednak bezwzględne zużycie energii wzrosło w 2023 r. o 6,4 proc. w porównaniu do 2022 r.

W zeszłym roku spośród sieci należących do Jeronimo Martins największy wzrost zużycia energii odnotowała Ara, ze względu na znaczne zwiększenie liczby sklepów, szczególnie na pó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 11:07