09.10.2018/12:39

Dave Lewis, szef Tesco, stawia pierwszy znak zapytania ws. dalszej obecności sieci w Polsce

Dave Lewis, prezes zarządu Grupy Tesco, po raz pierwszy oficjalnie – w rozmowie z agencją Reuters – przyznał, że warunkiem pozostania sieci w Polsce jest odzyskanie rentowności.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • kim 11.10.2018

    Plan naprawczy bardzo dobre haha zmniejszone etaty na sklepie brak rąk do pracy puste półki a towar na magazynie to się nazywa HANDEL to jest zarządzanie

  • despo 10.10.2018

    Nawet jeżeli by pozwolił to by mógł zakupić Carrefour bo ma mało hipermarketów ale i tak bym wolał Seglosa od Carrefoura bo taniej i w cenach hurtowych a indywidualni mogą wyrobić sobie kartę indywidualną i wejście bez problemu nie to co w Makro.
    Kartę można wyrobić za free poprzez wniosek na stronie www i wysyłka pocztą lub odbiór osobisty w seglosie

  • Obserwator 09.10.2018

    Tylko na biznes w Polsce Tesco nie ma całkowicie pomysłu. Konkurencja cały czas inwestuje w sklepy, asortyment oraz pracowników. Tesco wręcz odwrotnie, oferta coraz gorsza, sklepu wyglądają słabo, pracowników w sklepach jest jak na lekarstwo i jak tutaj ma być dobrze. Klienci to widzą i odchodzą. Niestety ale nic dobrego się już nie wydarzy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.