04.04.2017/13:10

Dax Cosmetics wprowadza globalną markę na polski rynek

Hada Labo Tokyo, marka koncernu Rotho Pharmaceuticals (właściciela Dax Cosmetics), numer jeden japońskiego rynku kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, będzie teraz dostępna w Polsce.

Jej wprowadzeniem zajmuje się spółka Dax Cosmetics. – To dla nas duże wyzwanie, ale mamy nadzieję, że uda nam się nie tylko zainteresować Polki marką i jej niezwykle prostymi i skutecznymi kosmetykami, ale i sprawić, by polskie konumentki pokochały ją tak jak Japonki – powiedziała podczas premiery linii Ewa Blocher, dyrektor generalna Dax Cosmetics.

Sukcesów tego przedsięwzięcia Ewa Blocher upatruje w modzie na lekkie żelowe formuły, azjatyckie produkty kosmetyczne oraz japońskie rytuały pielęgnacyjne.

Marka Hada Labo została stworzona w 2004 roku w Japonii. W ciągu 12 lat stała się marką globalną i odniosła sukces na prawie 20 rynkach świata. Oprócz Japonii jest popularna m.in. w Chinach, na Tajwanie, w Stanach Zjednoczonych i kilku krajach Ameryki Południowej. Jej globalna sprzedaż osiągnęła 250 mln dol. i wciąż rośnie.

Polska jest pierwszym krajem europejskim, w którym Hada Labo jest oferowana. Umowa została podpisana na wyłączność z siecią Rossmann. W jej drogeriach będzie dostępnych 13 z 80 produktów linii, w podziale na dwie serie – nawilżającą i anti-aging. Podstawą wszystkich kosmetyków są trzy rodzaje kwasu hialuronowego.  

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.