17.03.2014/17:14

Delecta bardziej widoczna w punktach sprzedaży

Rieber Foods Polska stawia na zwiększenie widoczności marki Delecta w sklepach wielkopowierzchniowych.

 W 2014 roku producent podwoi liczbę ekspozytorów i innych materiałów POS w sieciach handlowych. Plan zakłada zakup i dystrybucję niemal 20 000 standów i wieszaków przypółkowych dla kluczowych kategorii produktowych z logo Delecta. Ponad połowa zakupów zostanie zrealizowana w pierwszym kwartale br. Tegoroczna strategia sprzedażowa firmy zakłada wzmocnienie obecności marki Delecta w przestrzeni handlowej i dotarcie z komunikacją do klientów, podejmujących decyzje zakupowe pod wpływem bezpośredniego kontaktu z produktem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.