Dino mocno przyspieszyło ekspansję sieci w pierwszym półroczu
Spółka Dino Polska S.A. otworzyła w pierwszym półroczu 2018 r. 74 nowe sklepy wobec 49 rok wcześniej. Na koniec czerwca 2018 r. sieć liczyła 849 sklepów, wobec 677 marketów rok wcześniej.
Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 324,9 tys. mkw. wobec 257,1 tys. mkw. rok temu.
Sieć Dino obejmuje 849 sklepów, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 mkw. Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże.
Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na trzech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu i Piotrkowie Trybunalskim.
Na koniec marca 2018 roku Grupa Dino zatrudniała 13,7 tys. osób.
1 komentarz
-
16.07.2018
W Przelewicach market Dino buduje sie od 6 mies i jeszcze daleko,daleko w lesie a na tablicy widnieje informacja zakonczenia inwestycji data maj 2018
22