26.04.2020/09:40

Dino Polska - rozwój, strategia, prognozy. Unikalny raport analizujący sukces spółki i perspektywy rozwoju

Prezentujemy pierwszy z serii raportów „Wiadomości Handlowych” i Kondej Retail analizujących poczynania sieci handlowych w Polsce. Dino Polska to marka sklepów spożywczych, która z impetem zdobywa rynek. Dwa i pół roku temu sieć miała nieco ponad 600 sklepów, a dziś jest ich już ponad 1250.

.

Gdy sieć Dino zadebiutowała w kwietniu 2017 roku na GPW, mało kto spodziewał się, że zdoła szybko wypchnąć z indeksu dwudziestu największych spółek giełdowych (WIG 20) Eurocash. Wartość sieci handlowej kontrolowanej przez Tomasza Biernackiego jest już porównywalna z kapitalizacją takich gigantów jak Pekao SA, Grupa Lotos, PGE czy mBank.

W raporcie „Dino Polska. Rozwój, strategia, prognozy” znajdziecie analizę sukcesu sieci supermarketów spożywczych. Przedstawiamy charakterystykę firmy oraz opisujemy to, jak zmieniała się w ciągu ostatnich 15 lat. Na wykresach prezentujemy m.in.: wyniki finansowe, wielkość zatrudnienia, powierzchnię sklepów oraz udziały w rynku detalicznym i supermarketów.

Publikacja „Wiadomości Handlowych” i Kondej Retail zawiera szczegółową analizę placówek sieci Dino, omówienie polityki asortymentowej, cenowej i promocyjnej oraz systemu zaopatrzania. Nie zabrakło również rzetelnej analizy SWOT, sytuacji Dino na tle konkurencji i prognozy na lata 2021-24.

 
 
 
 
 

Perspektywy rozwoju Dino w najbliższych latach wciąż wydają się imponujące. Dlatego specjalnie dla nas Kondej Retail prognozuje, jak Dino będzie się zmieniało w ciągu najbliższych trzech lat. Ile sklepów przybędzie spółce, ile zarobi, ile osób więcej będzie pracować w Dino oraz jak sieć supermarketów poradzi sobie w dobie koronawirusa? To wszystko znajdziecie w raporcie „Dino Polska. Rozwój, strategia, prognozy”

Życzymy owocnej lektury!

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • KK&d 19.04.2020

    W małych i średnich miastach żyje około 40 proc. mieszkańców Polski. Sytuację w tych miejscowościach zbadał Polski Instytut Ekonomiczny, opracował też scenariusze ich rozwoju. Okazuje się, że do głównych wyzwań stojących przed tymi miejscowościami należy DEPOPULACJA najbardziej widoczna w małych i średnich miastach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.