26.04.2020/09:40

Dino Polska - rozwój, strategia, prognozy. Unikalny raport analizujący sukces spółki i perspektywy rozwoju

Prezentujemy pierwszy z serii raportów „Wiadomości Handlowych” i Kondej Retail analizujących poczynania sieci handlowych w Polsce. Dino Polska to marka sklepów spożywczych, która z impetem zdobywa rynek. Dwa i pół roku temu sieć miała nieco ponad 600 sklepów, a dziś jest ich już ponad 1250.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • KK&d 19.04.2020

    W małych i średnich miastach żyje około 40 proc. mieszkańców Polski. Sytuację w tych miejscowościach zbadał Polski Instytut Ekonomiczny, opracował też scenariusze ich rozwoju. Okazuje się, że do głównych wyzwań stojących przed tymi miejscowościami należy DEPOPULACJA najbardziej widoczna w małych i średnich miastach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.