Dino Polska - rozwój, strategia, prognozy. Unikalny raport analizujący sukces spółki i perspektywy rozwoju
Prezentujemy pierwszy z serii raportów „Wiadomości Handlowych” i Kondej Retail analizujących poczynania sieci handlowych w Polsce. Dino Polska to marka sklepów spożywczych, która z impetem zdobywa rynek. Dwa i pół roku temu sieć miała nieco ponad 600 sklepów, a dziś jest ich już ponad 1250.
.
Gdy sieć Dino zadebiutowała w kwietniu 2017 roku na GPW, mało kto spodziewał się, że zdoła szybko wypchnąć z indeksu dwudziestu największych spółek giełdowych (WIG 20) Eurocash. Wartość sieci handlowej kontrolowanej przez Tomasza Biernackiego jest już porównywalna z kapitalizacją takich gigantów jak Pekao SA, Grupa Lotos, PGE czy mBank.
W raporcie „Dino Polska. Rozwój, strategia, prognozy” znajdziecie analizę sukcesu sieci supermarketów spożywczych. Przedstawiamy charakterystykę firmy oraz opisujemy to, jak zmieniała się w ciągu ostatnich 15 lat. Na wykresach prezentujemy m.in.: wyniki finansowe, wielkość zatrudnienia, powierzchnię sklepów oraz udziały w rynku detalicznym i supermarketów.
Publikacja „Wiadomości Handlowych” i Kondej Retail zawiera szczegółową analizę placówek sieci Dino, omówienie polityki asortymentowej, cenowej i promocyjnej oraz systemu zaopatrzania. Nie zabrakło również rzetelnej analizy SWOT, sytuacji Dino na tle konkurencji i prognozy na lata 2021-24.
Perspektywy rozwoju Dino w najbliższych latach wciąż wydają się imponujące. Dlatego specjalnie dla nas Kondej Retail prognozuje, jak Dino będzie się zmieniało w ciągu najbliższych trzech lat. Ile sklepów przybędzie spółce, ile zarobi, ile osób więcej będzie pracować w Dino oraz jak sieć supermarketów poradzi sobie w dobie koronawirusa? To wszystko znajdziecie w raporcie „Dino Polska. Rozwój, strategia, prognozy”
Życzymy owocnej lektury!
1 komentarz
-
19.04.2020
W małych i średnich miastach żyje około 40 proc. mieszkańców Polski. Sytuację w tych miejscowościach zbadał Polski Instytut Ekonomiczny, opracował też scenariusze ich rozwoju. Okazuje się, że do głównych wyzwań stojących przed tymi miejscowościami należy DEPOPULACJA najbardziej widoczna w małych i średnich miastach.
8