02.10.2020/23:33

Dino przyspiesza z rozwojem sieci sklepów. Pandemia nie zatrzymała polskiego lidera rynku supermarketów proximity

Spółka Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca września 2020 r. 153 nowe sklepy wobec 138 rok wcześniej. To oznacza, że operator z Krotoszyna poradził sobie z problemami wywołanymi przez pandemię, które spowolniły rozwój wiosną br.

Na koniec września 2020 r. sieć liczyła 1371 sklepów, wobec 1113 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 532,7 tys. mkw. wobec 430,5 tys. mkw. rok temu.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • nicko100 16.11.2020

    mięso sterydowe z zachodu a póxniej 200ton/mies zwrotowane do Rydzyny i do kiełbas na sklepy~!!!!
    ludzie obudźcie się

  • taka prawda 07.10.2020

    Będzie sklep online - będę kupowała. Nie będzie - nie będę.

  • Mariola 04.10.2020

    Ja widzę duża poprawę w Dino. Na początku było mamo produktów a teraz prawie niczym się nie różni od Biedronki. Ceny czasem nawet lepsze.

  • asd 03.10.2020

    brawo tak dalej

  • John 03.10.2020

    Jestem stałym klientem DINO , mam do niego 200 metrów w linii prostej. Robię tam większość zakupów spożywki . Popieram Polskie Produkty i Polską Sieć .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.