28.08.2018/07:59

Dino straciło na wartości, ale kryzysu nie ma

Spadek wartości akcji sieci Dino do poziomu z kwietnia br. wynika ze znacznego przeszacowania wartości akcji - uważają eksperci cytowani przez Puls Biznesu. Fundamenty sieci pozostają niezmiennie mocne.

Wyniki Dino za I połowę br. były lepsze od zakładanych. Przychody wzrosły o 34 proc. w ciągu roku, zysk o 64 proc., a sprzedaż LFL również była lepsza od ubiegłorocznej. Dino zwiększyło liczbę sklepów o 172 - do 849. Firma podtrzymała zapowiedź posiadania 1200 sklepów do końca 2020 roku.

Eksperci zwracają jednak uwagę na spowolnienie wzrostu sprzedaży na metr kwadratowy, co łączy się ze mniejszą efektywnością sprzedaży. Mimo to Dino jest nadal silne i zachęcają inwestorów do "kupowania" lub "trzymania" akcji sieci.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.