21.06.2021/10:30

Dlaczego warto skorzystać ze wsparcia w outsourcingu personalnym?

Są branże, w których rąk do pracy wciąż brakuje. Z całą pewnością należy do nich handel. Jak przekonaliśmy się w okresie pandemii jest to praca ważna i potrzebna. Zazwyczaj nie wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego czasami brakuje chętnych do jej wykonywania. Dużym wsparciem dla handlu są pracownicy z zagranicy, szczególnie ze wschodu. Dowiedz się jak profesjonalny partner może wesprzeć Twój biznes w obszarze outsourcingu personalnego!

Elastyczność
Partner biznesowy w zakresie HR w pełni zajmuje się całą problematyką administracyjną i nie generuje problemu zwrotu kosztów rekrutacji. Proces ten jest ciągływ przypadku wielu branż w tym handlu. Dzięki temu można sporo zaoszczędzić. Działa tutaj efekt skali. Koszt jednostkowy jest znacznie niższy niż w przypadku kosztu prowadzenia wewnętrznych działów HR. Dzięki temu możemy np. zaproponować wsparcie pracownika na 3 lub 15 dni, czy dowolnie wybraną inną liczbę. Możliwe jest także uruchomienie projektów z dnia na dzień czy zmiana liczby pracowników w sezonie np. przy niespodziewanym piku sprzedażowym. Dodatkowo nie musimy przejmować się nagłą sytuacją kryzysową, ponieważ mamy możliwość zrezygnowania z usług w każdym momencie.

Dostępność
Korzystając z usług firmy outsourcingowej, rekrutacje dużych grup personelu stają się o wiele prostsze. Z racji na podstawowy cel biznesu takie firmy dysponują wielokrotnie większymi działami rekrutacji, wyspecjalizowanymi w kierunku działań rekrutacyjnych. Umożliwia to błyskawiczne reagowanie na potrzeby klienta bez przechodzenia procesów rekrutacyjnych od początku.

Profesjonalizm
Outsourcer, jako specjalista w swojej branży, dysponuje szczegółową wiedzą odnośnie narzędzi rekrutacyjnych, metod i posiada praktyczne know – how. Doskonale zna stawki rynkowe i może służyć doradztwem w tym zakresie oraz proponować rozwiązania w przypadku problemów w oparciu o swoją wiedzę. Często może zaproponować rozwiązanie sytuacji w postaci relokacji personelu, pozyskania go z UE lub jeszcze dalej, z krajów trzecich. Potrafi dopasować personel zagraniczny do poszczególnych procesów i przeprowadzić skuteczny onboarding.

7 powodów, dla których outsourcing stanie się przewagą konkurencyjną dla Twojej firmy

1.    Możliwość ograniczenia fluktuacji.
2.    Powiększenie grupy dostępnego personelu z krajowego na międzynarodowy.
3.    Dostęp do międzynarodowego know – how specjalistycznej firmy wypracowane na podstawie nieskończonej ilości powtarzanych procesów.
4.    Zmniejszenie nakładów finansowych przeznaczanych na utrzymanie działów backoffice i skupienie zasobów na core business.
5.    Szybkość dostępu do rynku pracy z racji na o wiele większe zasoby rekrutacyjne.
6.    Podniesienie jakości procesów rekrutacyjnych
7.    Doradztwo w zakresie rynku pracy

Kluczowe czynniki przy wyborze dostawcy outsourcingu

1.    Jakość usługi i profesjonalizm
2.    Elastyczność
3.    Specjalistyczne know – how
4.    Cena
5.    Wygoda

Warto zaznaczyć, że w kwestii wyboru odpowiedniej jakości dostawcy już dziś mamy na rynku specjalistyczną usługę, którą oferuje ASM – Master Vendoring. Usługa polega na omówieniu kryteriów z bezpośrednim użytkownikiem, opracowaniu specyfikacji i zdefiniowaniu potrzeb. Następnie rozpoczyna się proces poszukiwania odpowiednich dostawców i w ocenie master vendora, wybór najlepszych rozwiązań w oparciu o założone cele. Na sam koniec decydujemy się na jedno z dwóch wyjść – bezpośrednie podpisanie umowy przez rekomendowanych dostawców z klientem lub współpracę z master vendorem, który koordynuje także pracę podwykonawców, odpowiadając przed klientem za utrzymanie założonego poziomu jakości.

Warto postawić na specjalistę www.asmsalesforce.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.