05.12.2019/19:31

Do sieci Aldi wchodzi kolekcja mody męskiej zaprojektowana przez Lancerto

Marka Lancerto we współpracy z Aldi proponuje koszule, paski, krawaty oraz kaszkiety w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się również dodatki - skórzane portfele oraz parasole. Towar dostępny od 7 grudnia. 

Sieć sklepów ALDI rozpoczęła współpracę z marką Lancerto dając swoim klientom możliwość zaopatrzenia się w oryginalne ubrania z kolekcji SMART by Lancerto podczas codziennych zakupów. SMART jest jedną z trzech bazowych kolekcji marki o największym wolumenie sprzedaży.

- To pierwsze nasze spotkanie z siecią sklepów o podobnym modelu biznesowym, co ALDI. Na tę decyzję wpłynął fakt, że nasze marki mają podobną kulturę, która stawia wysoko w hierarchii wartości transparentność, szacunek dla dostawców, rzetelność realizacji zobowiązań i rozpoznawalny brand. Widzimy w tej współpracy szansę na zwiększenie spontanicznej rozpoznawalności Lancerto wśród nowej grupy klientów, którzy dotychczas nie mieli okazji poznać jakości naszych produktów. - mówi Michał Grochala, brand manager Lancerto.

Aldi ma już na swoim koncie owocną współpracę z marką Esotiq. - Zachęceni obustronnym sukcesem współpracy z producentem bielizny kobiecej Esotiq postanowiliśmy powtórzyć ją, a nawet pójść krok dalej, zapraszając do naszych sklepów kolejną markę - Lancerto, która pozwoli nam zadbać także o mężczyzn. W tym szczególnym, przedświątecznym okresie konsumenci znajdą więc szeroki wybór produktów z asortymentu odzieżowego od dwóch marek - Esotiq i Lancerto - idealnych na prezent gwiazdkowy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn – mówi Agnieszka Prochota, dyrektor pionu zarządzania kategoriami Aldi Polska. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.