30.09.2020/14:03

Rossmann stawia na nowości. Aż 3 tys. nowych produktów w sezonie jesienno-zimowym

1 października startuje nowy sezon w Rossmannie. Sieć zapewnia, że wszystkie nowości, zostały „prześwietlone” przez ekspertów współpracujących z firmą pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania oraz ekologicznych opakowań.

Jak podaje Rossmann, dla sieci liczyła się też zgodność z najnowszymi światowymi trendami takimi jak: profesjonalna pielęgnacja w domu, fokus na włosy (już nie tylko szampon i odżywka, ale także pilingi, wcierki, oleje, maski dobrane odpowiednio do porowatości włosów), dbanie o mikrobiom, pielęgnacja wegańska (także dla przyszłych mam), produkty wykonane w sposób przyjazny dla środowiska np. szampony waterless czy pędzle z bambusowymi rączkami.

Wśród nowości makijażowych pojawią się m.in. takie marki jak: NAM Professional by Wibo, Soda oraz Flormar.

Także wśród marek własnych oraz tych do kupienia wyłącznie w Rossmannie pojawią się innowacyjne produkty np. szampon w kostce z pomarańczą i wanilią Alterry, czy produkty holenderskiej marki Originals - kremy, peelingi i toniki zawierające aloes, olejek z drzewa herbacianego i witaminę E.
 

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także