17.07.2014/10:45

Drugi detalista na świecie poprawił wyniki

Skonsolidowana sprzedaż Grupy Carrefour w drugim kwartale br. wyniosła 20,5 mld euro, co oznacza wzrost o 5,2 proc.

Sprzedaż w Europie wyniosła 15,17 mld euro, przy wzroście o 1,9 proc., a we Francji – 9,8 mld euro (wzrost o 2 proc.). W pozostałych europejskich krajach sprzedaż Carrefoura ukształtowała się na poziomie 5,3 mld euro (wzrost o 1,8 proc.). Rynki wschodzące wygenerowały sprzedaż w wysokości 5,33 mld euro (wzrost o 13,8 proc.).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.