11.03.2013/11:57

Dwanaście Promili, a będzie więcej

„Zakupy u nas wejdą ci w krew” – reklamuje się lokalna sieć handlowa ze Śląska. Co jeszcze, oprócz nietypowej nazwy i chwytliwego sloganu, Promil ma do zaoferowania klientom oraz franczyzobiorcom?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Patrycja 17.09.2013

    Bardzo aktualny i rzeczowy artykuł - szkoda tylko że zdjęcie nie jest z "Promila" :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.