20.06.2020/20:08

Dyrektor Goodvalley: Przejęcie Tesco Polska przez Netto to dobra wiadomość

Najnowsza transakcja sieci sklepów Netto jest bardzo dobrą wiadomością przede wszystkim dla polskich konsumentów – ocenia Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w firmie Goodvalley, komentując przejęcie przez duńską sieć polskiego oddziału Tesco.

Artur Węgłowski zwraca uwagę, że Tesco od kilku lat borykało się z wieloma problemami, które finalnie przekładały się na coraz niższą jakość nie tylko obsługi, ale również oferty produktowej. – Natomiast polityka prowadzona przez Netto jest dokładnie odwrotna - sklepy osiągają świetne wyniki, rozumieją potrzeby konsumentów i biorą aktywny udział w kreowaniu i analizowaniu trendów na rynku często wyprzedzając przy tym konkurencję – wskazuje ekspert.

Dla Goodvalley to przejęcie jest również bardzo ważne. – Z Netto rozumiemy się znakomicie, wspólnie pracujemy nad nowymi projektami i poszerzeniem oferty naszych produktów brandowych. Dzięki tej transakcji będziemy mogli docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców i wspólnie promować kluczowe dla nas wartości – zaznacza dyrektor sprzedaży w firmie Goodvalley.

Te wartości to m.in. przyjazny dla środowiska chów bez antybiotyków, neutralność emisyjna CO2 czy brak konserwantów w produktach. – Na powiększeniu się sieci sklepów Netto zyskają wszyscy z konsumentami na czele. To doskonała wiadomość – podsumowuje Artur Węgłowski.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Wiesia 21.06.2020

    Netto, moim zdaniem jeden z najlepszych sklepów,, świetnie ze będzie ich więcej

  • Zbych 21.06.2020

    To chyba zależy od miasta. U nas Netto jest OK. Sklep jest po zmianie i wygląda zupełnie inaczej. Biedronka daleko w tyle.

  • Zosia 20.06.2020

    Dla kogo korzystny.? Bo chyba nie dla pracownikow.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.