19.12.2018/15:01

Dyskonty Jack's mogłyby pomóc Tesco w walce o polski rynek z Biedronką i Lidlem

Zdaniem ekspertów LZ Retailytics sieć Tesco dokonała potężnego, pozytywnego zwrotu w swoim biznesie na Wyspach Brytyjskich. Na tym tle wyniki polskiego oddziału brytyjskiego detalisty kładą się cieniem na sytuacji całej grupy. Co Tesco może zrobić, aby poprawić swą konkurencyjność w Polsce? Rozwiązaniem może być własna sieć dyskontów?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • pracownik 19.12.2018

    Niestety zmiana logo nie wystarczy. Pierwszy konieczny krok to wymiana kadry "dyrektorów" sklepów i regionalnych tych którzy pracują tam od tak dawna że nie zauważyli zmian w handlu i podejściu do klienta. Rozmawiając z nimi ma się wrażenie że dla nich czas zatrzymał się 15 lat temu gdzie klient nie miał żadnych wymagań a pracowników można było traktować jak niewolników.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.