09.09.2021/10:47

Wśród Polaków kwitnie miłość do dyskontów, szczególnie tych blisko ich domu [BADANIE]

Już 70 proc. polskich konsumentów na zakupy spożywcze robi w Biedronce, Lidlu, Netto czy Aldim – wynika z najnowszego badania CBRE. Dyskonty zdobyły portfele polskich konsumentów i nie zamierzają ich oddać konkurentom.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • asd 09.09.2021

    do dino tam wybieram

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także